Saturday, November 7, 2009

CONTEST

Fuh.............setelah kalah dengan contest yg dianjurkan oleh baby ibu...kemudian daku menunggu pula keputusan contest yg dianjurkan oleh miela77...namun disebabkan beberapa faktor..keputusannye masih tidak dapat diketahui lagi...kena sabar ye....bukannye apa...aku nk try luck..sbb setiap contest yg aku pertaruhkan dengan menggunakan gambar my little mikhail....so aku amatlah berharap dpt menang saguhati pon takpe...bukan hadiah yg menjadi tujuan utama..tapi seronok sebab dpt release tension...........

kemudiannye aku terpanggil lagi utk join contest yg dijalankan oleh mamapayish-onlineshop. kebetulan masa tu kak ila yg ajak aku join sbbnye katanye hanya ada 2 org je join....so aku pon pk2 tkdelah pulak gambo mikhail tido....bukan sng nk amik gambo baby tido ni....bila kite nk amik dia bgun pulak....kdg lupalah.....mcm2 je lah dugaannye...akhirnya aku bergaya gak snap 1 pic paki camera fon je......tupon gambo dlm buai..igtkan nk dpt kan gambo yg lebih cute......huhuhu...sbb syarat wajib adalah baby mesti menggunakan CD waktu tido....dan...................aku telah mempertaruhkan gambar tersebut...uoals nk tau....aku hanto gambo tersebut 1 @ 2 hari sebelum tarikh tutup tau....seb bek tk disqualified......is mane leh disqualified...kan belum tarikh tamat lg..............so gambo yg dipertaruhkan adalah seperti berikut.....



ala budak tembam tido smbil isap puting...huhuhu....muah muah cyg papa mama....
agak2 agak buleh menang ka....tunggu.......tapi ms tu dh ada 8 org join tau.....bukan 2 lagi..hahaha

1 comments:

Mama Mikhayl said...

Ur mikhail is soo cute...btw, we share the same name of the baby...eja je lain...tahniah atas kemenangan awal baby...semoga baby mikhail terus berjaya bila dewasa nnt ;)

Post a Comment

Love is...
© My LiTtLe MiKhAiL - Template by Blogger BABYKIDSLOVE - Font by Fontspace - Blogger Styles