Saturday, November 7, 2009

MIKHAIL KU CYG DEMAM.........

Nilah wajah org sakit.....huhuhuhu.....seb bek dia kasi letak tula basah kt pale tu.....kalu letak kool fever habis diragutnye...huhuhu


Kena amek suhu dia selalu....time tido je baru dpt amek...


Hhh.....sebenonye lama dah mikhail ku cyg ni demam....bulan lepas kot...tp tulah ms dia demam tkde ms nk update blog ni...pent sungguh...siang malam jag dia...mcm tu jugaklah pengorban mak kite dulu2 ms kite kecik kan...adesh....nostagia...wa dh tkde mak....huhuhu......demamnye kalu siang tkdelah berapa tinggi...kalu mlm tinggi sagat smpi 39.9....huh....bila mlm je aku kenah jag2.....tk benti2 meletak air asam jawa kt kepala dan badannye...risau kan mana tau buleh kena 'tarik'....
cian mikhail.....bila demam susut badannye......yelah tk berapa selera mkn...aku dh cuti dua hari....hari ketiga tu tepaksa gak ler anta umah babysitter n baru prsn rupanye ada keluar campak...patutlah demam nye kejap kebah kejap elok...tp tkde pape yg membimbangkan... campak kan demam biasa...ramai budak kena demam campak waktu kecik..alhamdulillah pas 3 hari semulanya ok...

1 comments:

armouris said...

info tentang demam campak kat sini - Demam Campak Berjangkit

Post a Comment

Love is...
© My LiTtLe MiKhAiL - Template by Blogger BABYKIDSLOVE - Font by Fontspace - Blogger Styles